eerste week Piran - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu eerste week Piran - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu

eerste week Piran

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

07 September 2015 | Slovenië, Piran

Deze blog heeft lang op zich laten wachten door problemen met de gps ofso:s. Maar vanaf nu zal ik geregeld mijn blog updaten.

Ik ben hier nu een week en het blijf me verbazen hoe mooi het hier is (foto´s komen later) ik heb al meerdere keren gezwommen en het water is hier zo mooi helder en blauw. Het is hier rond de 24 graden (wat schijnbaar koud is voor de tijd van het jaar) en ik vind het heerlijk.

Ik heb deze week natuurlijk niet alleen maar gezwommen maar ik ben ook aan het werk gegaan. Mijn stagebegeleider is heel aardig en ik leer heel veel. Ben zelfs aan het kwallenvissen geweest en heb monsters genomen voor het onderzoek van een andere student die daar werkt.

Ik heb het erg naar mijn zin en ik hoop dat de komende maanden net zo leuk en leerzaam worden.

  • 07 September 2015 - 21:40

    Jos:

    Hallo Dominique,

    Leuk om je blog te lezen. Fijn dat je het naar je zin hebt en aardige mensen hebt ontmoet. Ik hoop dat je nog veel gaat schrijven, zodat we het allemaal kunnen volgen.

    Groetjes Jos

  • 07 September 2015 - 22:00

    Henk En Nel:

    hallo Dominique
    leuk om iets van je horen hoe het met je gaat in een vreemd land Ik hoop dat je ons op
    hoogte houdt over stage en wat je allemaal doet

    groetjes henk en nel veel succes daar

  • 07 September 2015 - 22:21

    Robert En Carola:

    Hee Dominique,

    Wat geinig voor ons om op deze manier iets van je te horen!!Je zit ons wel lekker te maken m
    als we lezen dat het bij jou 24 graden is! Hier is het 17 graden en er vallen elke keer buien. Maak er wat van daar in Slovenie en we zullen regelmatig je bloq lezen! Groetjes uit Drenthe Robert en Carola

  • 07 September 2015 - 22:30

    Cobi En Hans:

    Hoi Dominique

    Gaaf hoor je blog, zo blijven we op de hoogte van je doen en laten.
    Vind je heel stoer!
    geniet ervan en zeker van het lekkere weer, we zijn jaloers het is hier best fris :).

    Gr Hans en Cobi

  • 08 September 2015 - 18:21

    Anja:

    Hoi Dominique
    Wat fijn dat je het naar je zin hebt,en heerlijk hoor 24 gr
    mooi daar ja dat was het in Kroatië ook zo veel mooie meren en watervallen.
    Geniet er van en kijk al uit naar je volg verslag.
    Groetjes Anja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Piran

Dominique

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 5562

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 27 Januari 2016

Mijn eerste stage

Landen bezocht: