derde week Piran - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu derde week Piran - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu

derde week Piran

Blijf op de hoogte en volg Dominique

22 September 2015 | Slovenië, Piran

Hoi allemaal.

Het weer is hier nogsteeds heerlijk het is rond de 24 graden en de yee is lekker warm. Ik ben in het weekend naar het schelpen museum geweest met een Xenia ( een collega) en de man die daar werkt en van wie de collectie is is bioloog en heeft een paar schelpen die ik heb gevonden gedetermineert, het was dan ook erg interessant. Nogsteeds moet ik veel leren voordat ik alles zelf kan doen er zijn procedures die vrij lastig zijn maar ik begin alles wel te begrijpen en mijn stage begeleider is heel aardig dus dat scheelt ook.

Ik moet nog wel wennen dat het weerbericht niet altijd klopt en dat is in Nederland toch wel wat preciezer. Zo zou het vandaag de hele dag gaat regenen en het is echt prachtig weer geen wolkje aan de lucht letterlijk.

Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat.

  • 22 September 2015 - 20:49

    Owen:

    Ben blij dat je stagebegeleider zo aardig is.
    Hoe warm is het ongeveer daar nu? Hier is het zo rond de 15 graden.

  • 23 September 2015 - 14:38

    Carola:

    Hee Dominique, hier even een kort berichtje uit een regenachtig Rockanje! Fijn dat het allemaal goed gaat met je. Hier voorspellen ze dan ook regen en dan heb je het ook!Onze tuin staat zowat blank dus kan je beter toch die weerberichten bij jou hebben.Lekker temperatuurtje en een foute voorspelling!!
    Ga koffie zetten Gegroet Carola Succes veder volgende wek..

  • 27 September 2015 - 12:34

    Cobi :

    Hoi Dominique,

    Duurde ff maar dan heb je wat :)
    Met ons gaat het goed.
    Blij dat het met jou ook goed gaat en dat je het nog steeds naar je zin hebt.
    Erg leuk dat je zoveel leert en nog gaat leren dit is een tijd die je nooit gaat vergeten geniet ervan!!!
    Op het ogenblik is het bij ons ook lekker weer, de temperatuur gaat wel naar beneden maar wel lekker droog.
    Het is nu herfst en dan ruik je lekker die herfstlucht weer dat vind ik zo lekker, niet iedereen is het daar mee eens hahaha.
    Nou ga lekker een rondje wandelen veel plezier en ik spreek je weer xxx Hans en Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Piran

Dominique

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 5569

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 27 Januari 2016

Mijn eerste stage

Landen bezocht: