naar de dormitory - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu naar de dormitory - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu

naar de dormitory

Blijf op de hoogte en volg Dominique

30 September 2015 | Slovenië, Piran

Hoi allemaal.

Dit is mijn 4de week alweer de tijd gaat snel. Vandaag verhuis ik naar de dormitory en ik heb er best wel zin in al zal ik een stuk minder privacy hebben nu ik mijn badkamer enzo moet delen. Vandaag gaan we de lichtmicroscoop gebruiken voor een bepaalde test en midden oktober beginnen we met het onderzoek tot midden december.

Ik ben nog wel onzeker qua werk omdat ik vaak niet zeker weet of ik het wel goed doe maar tot nu toe heb ik nog niks verpest (hopelijk houden we dat ook zo) ondanks de onzekerheden in mijn werk kan ik zeggen dat ik het wel heel leuk en intressant vind en ik denk dat ik hier ook later wat mee wil gaan doen. Het helpt ook heel erg dat mijn stagebegeleider me geruststelde en zei dat het altijd moeilijk is in het begin en dat ik veel zal moeten leren.

Ik heb gisteren vor het eerst geheel zelfstandig Neutral Red kunnen maken dat is opzich niet moeilijk maar vond het toch best goed van mezelf omdat ik graag zekerheid wil of ik iets goed doe. Ook heb ik geleerd dat je handschoenen moet dragen als je bepaalde bakjes schoonmaakt(iniedergeval hebben mijn nagels nu een mooie blauwe gloed, waarschijnlijk zet ik de fotos op facebook.)

Het is minder warm tegenwoordig maar nogsteeds kan e in je tshirt rondlopen. Gisteren was het zo erg dat je mensen zag zwemmen en zonnen in hun badpak en andere mensen hadden een winterjas aan.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en proberen wat vaker een blog te posten nu mijn laptop het normaal doet.

groetjes


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Piran

Dominique

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 5561

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 27 Januari 2016

Mijn eerste stage

Landen bezocht: