eindelijk een update - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu eindelijk een update - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu

eindelijk een update

Blijf op de hoogte en volg Dominique

16 Oktober 2015 | Slovenië, Piran

Hoi allemaal

Sorry voor de late update.

Dit was een van de laatste keren dat we nog oefenen om de technieken te leren voordat we echt aan de slag gaan met ons onderyoek. Ik ben erg benieuwd hoe alles zal gaan maar daar komen we begin november achter.

De volgende 2 weken zullen er studenten komen van Kroatie omdat ze daar niet de spullen hebben om het onderzoek te doen dus komen ze hierheen om het onderzoek te doen en wij helpen ze ermee.

Voor de rest is er niet veel bijzonders gebeurt.
Ik heb het nogsteeds naar mijn zin en bof dat ik deze kans heb gekregen om deze stage te doen.

Ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat.

p.s soms zijn is de z in een woordt vervangen door een y omdat ik nog aan het duitse toetsenbord gewent moet raken.

• 16 Oktober 2015 - 21:43

Henk En Nel:

hallo Dominique leuk dat het nog goed gaat het stagen en met je zelf goed gaat
    Met ons gaat het ook goed hoor we zijn net terug van vakantie op Texel
    we hebben goed weer gehad daar af en toe wat regen verder zonnig weer
    geweest
    We wachten op je volgende email of er nog leuke dingen heb kunnen doen
    daar en testjes
    groetjes henk en nel

• 16 Oktober 2015 - 22:24

Esmee Van De Griend:

Hey hey hey!

Vet leuk dat je straks echt mag gaan beginnen, het gaat je vast wel lukken. Ook fijn om te horen dat je het nog steeds naar je zin heb. Als we terug zijn gaan we foto's kijken i.p.v. Horror films.

Miss you buddy, see you soon.

Kus uit het zonnige Eustatius.
    Esmee

• 17 Oktober 2015 - 12:30

Arie En Wijnie:

Hoi Dominique
    Goed om te lezen dat je het goed gaat met je,en ook met je stage.
    Dat je nu echt mag beginnen waar je daar voor naar toe bent gegaan,is best spannend maar het zal je vast wel gaan lukken.

Groetjes uit Rockanje

Arie en Wijnie

• 17 Oktober 2015 - 19:33

Cobi:

Hoi Dominique,

Leuk weer een berichtje van je!

Super leuk en spannend dat je gaat beginnen met je onderzoek het gaat je lukken!!!
    Fijn dat je het nog zo naar je zin hebt.
    Met ons gaat alles goed de herfst gaat hier nu echt beginnen haha dus toch maar een nieuwe winterjas gekocht.
    wat gaat de tijd snel hè voordat je het weet staan je ouders op de stoep :).

Groetjes van ons en heel veel succes xxx

• 18 Oktober 2015 - 13:36

Rob En Carola:

Hee Dominique Wat leuk om weer iets van je te lezen.Het gaat je vast en zeker lukken bij het onderzoek.
    Al zal het best spannend wezen allemaal.Succes in ieder geval en maak er iets van!
    groetjes uit bewolkt Rockanje