Experiment - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu Experiment - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu

Experiment

Blijf op de hoogte en volg Dominique

07 December 2015 | Slovenië, Piran

Hoi allemaal.

Eindelijk zijn we begonnen met ons eigen experiment.We hebben alle voorbereidingen vorige week gedaan en vandaag zullen de weefsels van de mossels genomen worden. Zelf heb ik helaas niet kunnen helpen daarmee omdat ik een apparte opdracht heb gehad van mijn stagebegeleider en dat moet eerst af, gelukkig en ik er bijna klaar mee. Het is opzich geen vervelend klusje alleen mogen er geen fouten gemaakt worden en dat vind ik best spannend. Al ben ik wel blij dat ze me vertrouwd met zo`n klus geeft me een wat zelfverzekerder gevoel.

Ik probeer zoveel mogelijk te leren en heb laatst een collega kunnen helpen met het aquarium schoonmaken en hij heeft me veel verteld over de vissen en andere organismes die in het aquarium zitten. Bijna elke dag heeft die weer wat nieuws en ik kijk ook elke dag wat en of die iets nieuws heeft gevangen en wat dat dan is. Vandaag heeft hij iets gevangen wat op een ademende rots lijkt (volgens mij is het een zeeslak).

Over 2 weken komen mijn ouders om kerst te vieren hierheen en ik heb er echt vet veel zin in. Ik heb dan het meeste van het experiment af en kan dan lekker veel tijd met ze doorbrengen.

Kortom ik heb het nog erg naar mijn zin hier ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat.

Groetjes Dominique


  • 07 December 2015 - 13:27

    Owen:

    Wat houd dat experiment dan ongeveer in?
    En inderdaad goed dat je stagebegeleider al vertrouwd met een opdracht waarbij geen fouten gemaakt kunnen worden. Dat geeft zeker aan dat ze alle vertrouwen in je heeft :)

    Wat ik trouwens uit het laatste begrijp. Je komt niet naar Nederland, maar je ouders gaan naar Slovenië?

  • 10 December 2015 - 17:19

    Robert En Carola:

    Hee Dominique,
    Wat fijn dat het allemaal goed gaat zeg,Kan me voorstellen dat je je op de komende tijd verheugd! Ik denk dat je ouders ook wel heel blij zijn om jou straks weer te zien! Aftellen dus maar voor jullie allle drie!
    Een fijne kersttijd en succes ! groet uit Rockanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Piran

Dominique

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 5572

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 27 Januari 2016

Mijn eerste stage

Landen bezocht: