tweede week - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu tweede week - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu

tweede week

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

09 September 2015 | Slovenië, Piran

Ik ben hier nu ongeveer 2 weken en de tijd gaat zo ongelovelijk snel. Gisteren ben ik samen met Sam (mijn collega tijdens de stage) mosselen gaan vangen, ik was een ware toeristen attractie er waren zelfs jappaners die foto´s namen van me toen ik bezig was. Vandaag heb ik echter voornamelijk binnen gewerkt heb geleerd hoe je monsters neemt van mosslen en hoe je ze verwerkt.

Ik werd in de avond gebelt door Xenia( een andere collega) dat er dolfijnen gespot waren ben er gelijk heen gegaan maar helaas waren ze alweer weg.
Toen hebben we door Piran gelopen en heeft ze me de mooiste plekken laten zien. Daarna zijn we naar de markt gegaan. Het was heel gezellig.


  • 09 September 2015 - 22:46

    Cobi En Hans:

    Hoi Dominique
    Klinkt allemaal heel gezellig en heel leerzaam hoor!
    Echt fijn dat je het naar je zin hebt :)
    Heb je nog iets gekocht op de markt?
    Het gaat inderdaad heel snel heb het gevoel dat je er al veel langer zit ipv twee weken.
    Is het nog steeds zo warm?
    Heel veel plezier en spreek je gauw weer.
    Gr Hans en Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Piran

Dominique

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 5563

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 27 Januari 2016

Mijn eerste stage

Landen bezocht: