week 13 - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu week 13 - Reisverslag uit Piran, Slovenië van Dominique Stolk - WaarBenJij.nu

week 13

Blijf op de hoogte en volg Dominique

16 November 2015 | Slovenië, Piran

Hoi allemaal

Ik heb al een tijdje niks geschreven dit komt voornamelijk omdat er niet heel veel bijzonders is gebeurt. Toch hoorde ik van mijn pa dat veel mensen nieuwschierig zijn hoe het met mij gaat hier.

Het gaat heel goed met me okal is er niet heel veel bijzonders gebeurt, ben vorige week naar Ljubljana geweest naar het National biology station waar we onderzoeken deden die hier niet konden worden gedaan we zijn toen half 8 weggegaan en half 11 s´avonds waren we weer terug. We zijn nog steeds bezig met het onderzoek van Milena van Montenergo en dat zal ook worden geplubliceert en we zullen ook erkenning krijgen omdat we hebben geholpen.

Binnenkort begint ons eigen onderzoekje en daarna is het voornamelijk heel veel schrijfwerk.


Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat

Groetjes Dominique

  • 16 November 2015 - 13:16

    Cobi En Hans:

    Hoi Dominique,

    Leuk weer je reisverslag!
    Fijn dat je het nog naar je zin hebt. Verlang je al een beetje naar huis?
    Met de kerst toch kom je lekker een paar dagen naar huis :).

    Leuk dat National Biology Station wel een lange dag hoor!
    Spannend dat het ook gepubliceerd wordt.
    Je kan later terugkijken op een mooie stage!

    Gr Hans en Cobi

  • 16 November 2015 - 14:27

    Owen:

    Hey.

    Leuk om te horen van dat onderzoekje. Zou je de publicatie ervan ook kunnen delen met ons, lijkt me interessant om te lezen :)

    Verder hoop ik ook weer af te kunnen spreken in de kerstvakantie. Ik snap alleen wel dat ik niet de enige ben :P Ik hoor wel wanneer en of je tijd over hebt.

    Groeten, van Owen

  • 16 November 2015 - 16:59

    Jos:

    Fijn Dominique dat het zo goed gaat en vooral dat je het naar je zin hebt. Voor je het weet is het kerstmis en ga je al bijna weer naar huis. De tijd vliegt. Maar al met al kun je terug kijken op een hele leuke en leerzame ervaring.

    Groetjes Jos en Funs

  • 16 November 2015 - 21:33

    Henk En Nel:

    Hallo Dominique
    hoe is het met je en hoe is het weer daar .Je heb niet veel te vertellen als er niks gebeurt daar jammer
    met ons gaat het goed het weer is niet zo mooi meer hier regen en wind en wordt kouder 12 graden
    Wij wachten je volgende berichtje wel af misschien is dan wat gebeurt daar

    groetjes Henk en Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Piran

Dominique

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 5570

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 27 Januari 2016

Mijn eerste stage

Landen bezocht: